imate pravo

Opravdani razlozi da bez razmišljanja vratite naručeno jelo u restoranu

Getty Images
10.11.2018.
u 08:11

Može se dogoditi da je kuharu "pobjeglo" previše soli. Neki restorani namjerno jače začine hranu kao bi gost nakon konzumacije bio žedniji pa time i više pio u restoranu

Ako ste ikada, s jakim osjećajem gladi, jedva dočekali naručeno jelo u restoranu, a onda ostali razočarani serviranim, znate koliko ta situacija može biti frustrirajuća.  

Gost je uvijek u pravu, poznata vam je uzrečica, no ne treba je iskorištavati. No, postoje zaista opravdane situacije kada je u redu vratiti jelo koje nije pripremljeno kako treba.

Ovo su te situacije kada možete bez grižnje savjesti pozvati konobara i ukazati mu na propust kuhara..

Previše soli u jelu

Može se dogoditi da je "kuharu" pobjeglo" malo previše soli. Neki restorani namjerno jače začine hranu kao bi gost nakon konzumacije bio žedniji pa time i više pio u restoranu, no ako je soli u vašem jelu previše za vaš ukus, slobodno ga vratite.  

Hladno jelo

Nije rijetkost da se gostu posluži jelo koje se gotovo ohladilo, iako je svježe pripremljeno. Razlog tome može biti previše posla u kuhinji ili nemogućnost konobara da iznese pripremljeno jelo odmah, zbog čega vaš tanjur može neko vrijeme stajati po strani i pritom se ohladiti. Ako vam se to dogodi, imate sasvim opravdan razlog da takvo jelo vratite. 

Jelo nije pripremljeno kako je opisano

Pogledali ste jelovnik i temeljem opisa jela odlučili što ćete jesti. No nakon što vam je jelo posluženo uvidjeli ste da ono što vam je servirano nije istovjetno opisanom jelu u jelovniku? Slobodno pozovite konobara i ukažite mu na taj propust. 

Pregorena hrana

"Jače pečeno" može biti vaš vlastiti izbor koji ste napomenuli konobaru prilikom narudžbe jela, no ako je vaša vizija različita od kuhareve te vam je na stol stigla pregorena hrana, vratite je. Posebice ako niste uopće napomenuli da želite neku namirnicu jače pečenu. Niste dužni jesti zagorene, "pougljene" namirnice. 

Krivo jelo

Ovo je jedna od najčeših pogrešaka koja se događa u restoranu, a mnogi prihvate pojesti ono što im je posluženo kako ne bi morali opet čekati na novu narudžbu ili ne žele "raditi scene" u restoranu. No, ako vam se dogodi da vam serviraju jelo koje niste naručili, svakako je opravdan razloga da ga vratite i zatražite ono koje ste i naručili. 

Alergeni u namirnicama

Ako je u vašem jelu neka alergena namirnica koja vam može ugroziti zdravlje, svakako se nemojte libiti to jelo vratiti. Svakako je bolji izbor nego riskirati mnogo opasnije posljedice po svoje zdravlje. 

Dlaka u juhi ili slično

Ako u svom jelu nađete dlaku, nokat ili nešto slično, što svakako ne bi trebalo biti u jelu, bez razmišljanja jelo vratite i razmislite hoćete li ponovno jesti u tom restoranu. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije