Federalna vlada prihvatila je na sjednici u Sarajevu informaciju o projektima financiranim iz Fonda za reformu javne uprave “Sustav za upravljanje dokumentima” i “Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata”.
Federalno ministarstvo pravde zaduženo je da, kao nositelj projekta “Sustav za upravljanje dokumentima”, koordinira provođenje i implementaciju projekta s Uredom koordinatora za reformu javne uprave u BiH.
Također je zaduženo i da, s ciljem osiguranja koordinirajuće funkcije Zavoda za javnu upravu u vezi s reformom javne uprave, a time i provođenja projekta, odmah pristupi izmjeni i dopuni Pravilnika o svojoj unutrašnarnjoj organizaciji i adekvatnoj popuni radnih mjesta.
Generalno tajništvo Vlade FBiH dužno je pružiti tehničku podršku Federalnom ministarstvu pravde prilikom realizacije projekta “Sistem za upravljanje dokumentima”. Dogovoreno je i da centralna jedinica bude pri tom ministarstvu.
Kako je danas zaključeno, Vlada FBiH odustaje od projekta “Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata”, jer je taj projekt već u realizaciji u suradnji s Grupacijom Svjetske banke.
Istovremeno je iskazala interes za realizaciju individualnog projekta iz Fonda za reformu javne uprave BiH “Konsolidacija IT infrastrukture Vlade FBiH u cilju podrške Projektu uspostave jednošalterskog sustava poslovanja i elektronske registracije poslovnih subjekata”.
Za kandidiranje tog projekta zaduženi su članovi Nadzornog tima za e-upravu uime Federacije BiH.