“Tajni kupac” u BiH

Radnici u BiH ne znaju kupcima nuditi dodatne usluge svojih tvrtki

07.08.2018.
u 10:00

Usluge “tajnog kupca” u BiH koristi sve više privatnih tvrtki i institucija. Prema objavljenim podacima, u mjesec dana “tajni kupci” posjetili su 800 različitih objekata u regiji, a radilo se o bankama, autokućama, maloprodajnim objektima, benzinskim crpkama, turističko-ugostiteljskim objektima, tvrtkama koje pružaju telekomunikacijske usluge. Ispitivano je pet stavki, odnosno razina kvalitete usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu. BiH je u ovogodišnjem istraživanju zauzela posljednje, šesto mjesto među zemljama regije s rezultatom od 56,89 posto te bilježi pad od 2,17 posto u odnosu na prošlogodišnje rezultate...

Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije