U zadnje se vrijeme često može čuti komentar kako živimo u 'teškim i izazovnim vremenima', a posebno je 'teška i izazovna' za mnoge bila prošla godina. Ipak, svako toliko objavi se neko istraživanje koje nam pokaže da 'nije sve tako crno' kako se možda čini.
Nedavno je istraživanje agencije Travelodge isto tako pokazalo da su ljudi uglavnom, bez obzira na sve loše što ih je možda snašlo, u prošloj godini jedni prema drugima bili bolji, 'topliji' i srdačniji. Bilo da je riječ o Zoom pozivima starijim članovima obitelji ili o volonterskom angažmanu i pomaganju onima koji su izgubili najviše, istraživanje je pokazalo da se nismo više trudili samo u odnosima s bliskim i voljenim osobama, već i sa strancima.
Većina se tako prošle godine trudila održavati redovite kontakte s rodbinom, a mnogi su i više nego prije pomagali ili donirali raznim dobrotvornim udrugama i organizacijama. Od ispitane dvije tisuće dobrovoljaca dvije trećine kažu da u zadnje vrijeme s nepoznatim ljudima pričaju više nego ikad prije, a trećina sudionika kaže i kako vjeruju da su nasumična dobra djela 'zarazna'.
U sklopu ovog istraživanja agencija Travelodge podsjetila je i na priče nekoliko dobročinitelja čija su nesebična dobra djela odjeknula po portalima po cijelom svijetu: poput upravitelja hotela u Milton Keynesu koji je posao recepcionara dao jednom beskućniku, liječnika NHS-a koji u slobodno vrijeme volontira dostavljajući tople obroke, te vrijedne studentice koja je u svojoj sobici vrijeme pandemije provodila radeći radio emisije s fakultetskim predavanjima, da olakša svojim kolegama.
- Naše istraživanje pokazuje da se u teškim vremenima većina ipak pokaže u dobrom svijetlu, ali i da se čak i u vrijeme pandemije koronavirusa dobrota širi kao zaraza - rekla je glasnogovornica Travelodgea Shakila Ahmed za Metro.