Kad je Gisele Bündchen, nakon godine dana “mirovine”, prije nekoliko tjedana prošetala stadionom Maracana na otvorenju Olimpijskih igara u Rio de Janeiru, potvrdila je da je zlato je bez ikakve sumnje hit sezone. Haljina s dugim šlepom, visokim izrezom i nevjerojatnom količinom šljokica osvojila je i gledatelje koji se u modu ne razumiju. Izgleda kako su se vratile 80-e.
Prvi put je metalik modnim kritičarima zapeo za oko još 2014. godine, no ovog proljeća i ljeta doživio je apsolutni procvat - toliki da su se najveće modne kuće upravo u njegovu smjeru okrenule ne samo kad je u pitanju dizajniranje haljina za dodjele nagrada, već i u svojim casual kolekcijama: Diane von Fürstenberg, Karen Walker i Alice and Olivia samo su neki od brendova čijim su pistama prošetale manekenke okupane zlatom, piše 24sata.hr.
Prije dvije godine ovaj trend predvodili su britanski dizajneri: Burberryjevi kultni baloneri zasjali su, a Jonathan Saunders okrenuo se metalik suknjama. No ovog ljeta zlato dolazi u potpuno drukčijem ruhu - za razliku od stroge dominacije koju je pokazao prije dvije sezone, njegovo novo lice je casual i cool, oslanjajući se malo na kič osamdesetih, ali pružajući modernu interpretaciju kroz sportske komade: od tenisica do kratkih hlačica za teretanu, fashionistice su objeručke prihvatile spoj ovoga glamuroznog materijala i athleisurea.
Daleko od toga da će vas zlatna haljina baciti u modnu propast, no način na koji je nosite bitniji je nego ikad - platnene tenisice ili popularne creepersice savršena su protuteža istaknutom luksuzu ovog materijala. Krećete li tek u shopping, birajte komade koji izgledaju kao tekuće zlato: u materijalima koji lijepo padaju izgledat ćete kao božica - birajte tanke i mekane tkanine. I dok se novi nalet popularnosti zlata djelomično pripisuje upravo Olimpijadi, modni znalci tvrde kako se tajna zapravo krije u sve većoj popularnosti ZF-a među dizajnerima.