Kako piše talijanski Corriere della Sera, mnogima omiljeni talijanski brend Benetton našao se u krizi. Nakon što brojne trgovine nisu mogle podmiriti svoj dug prema Benetton Grupi, glavni izvršni direktor Claudio Sforza odlučio se na reorganizaciju.
A u tu reorganizaciju spada smanjenje broja trgovina ili zatvaranje neprofitnih podružnica, kojih upravo u Italiji ima najviše. Od, kako kažu, 191 dućana u 149 slučajeva riječ je o indirektnim franšizama dok je njih 90 već u stečaju. Neredovito plaćanje obaveza Benettonu dodatno je poljuljalo stanje u cijeloj Benetton Grupi koja se već godinama nalazi u krizi.
Najgori poslovni rezultati odvili su se u 2023. godini kada je tvrtka imala neto gubitak od nevjerojatnih 230 milijuna eura, a iako je u prošloj godini prodaja porasla za sedam posto, u odnosu na godinu ranije, i dalje bilježe gubitke.
Kako je najavio Sforza, namjera im je stvoriti bolje organiziranu i učinkovitiju mrežu prodajnih mjesta u kojima će naglasak prvenstveno biti na flagship dućanima, čime će se lakše osluškivati potrebe kupaca, ali i smanjiti troškovi.
Inače, mnogima omiljeni Benetton osnovala je davne 1965. godine upravo talijanska obitelj Benetton i to u sjevernoj regiji Veneto, a da je to što su zamislili i više nego dobro pokazalo se kada su četiri godine kasnije otvorili svoju dućan u Parizu. Do 1978. čak 60 posto ukupno proizvedene Benetton odjeće bilo je rezervirano za izvoz, zbog čega su i donesene odluke da se otvori trgovina na njujorškoj aveniji Madison, a potom i u Tokiju, prenosi tportal.
Do danas proširili su se na čak 4000 lokacije diljem svijeta, a najnoviji potez koji je donijela Uprava otkriva kako sada kreću u suprotnom smjeru od svega što su do sada radili.