Infografika: Tko su najutjecajniji modni influenceri u 2023.?

Autori: pixell, vecernji.ba
03.11.2023.
u 12:13

Forbesova lista pokazuje da broj sljedbenika nije jedini pokazatelj uspješnosti modnih influencera na internetu. Mnogi od njih dokazali su se u razvoju vlastitih brendova te u uspješnim suradnjama i potpisivanju unosnih ugovora s poznatim modnim imenima što je razlog njihovog visokog plasmana na Forbesovoj listi. Svjetske kompanije ulažu sve više u promociju svojih proizvoda i usluga preko influencera. U 2016. za to su izdvajale 1,6 milijardi dolara, dok se za 2023. procjenjuje da će izdvojiti 21 milijardu dolara što je čak 13 puta više. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?